Menzis

Mens, wat ben je mooi

Het project
‘Mens, kijk eens naar jezelf. En bewonder hoe bijzonder je eigenlijk bent.’ Met deze woorden trappen we onze nieuwe merkcampagne voor zorgverzekeraar Menzis af. Onder het thema ‘Mens, wat ben je mooi’ brengen we een ode aan de schoonheid en leefkracht van de mens. En hopen we dat mensen weer eventjes beseffen hoe mooi ze eigenlijk zijn.

Voor de films zijn amper acteurs ingezet. Zo is er een dochter te zien die haar moeder voor het eerst sinds lange tijd weer ziet lopen. En een gehandicapte jongen die poseert met één van de vele trofeeën die hij heeft gewonnen. Deze achtergrondverhalen illustreren hoeveel leefkracht en schoonheid de mens heeft en hoe Menzis hier aan kan bijdragen en dit kan versterken.

Doordat de focus van de campagne op de emotionele aspecten van zorgverzekeringen ligt, differentieert Menzis zich van de bijna agressieve campagnevoering van andere zorgverzekeraars. Daarnaast vindt deze traditioneel gezien tijdens de laatste maanden van het jaar plaats.
 
Het werk
Mens, wat ben je mooi als je liefhebt.
Mens, wat ben je mooi als je liefhebt.
Mens, wat ben je mooi als je doorgaat.
Mens, wat ben je mooi als je doorgaat.
Datum
Sep 2014
Medium
TVC
Sector
Dienstverlening Financieel

Meer Menzis werk

  1. Menzis 'Mens wat ben je mooi als je probeert' Dienstverlening Financieel Nov 2017 TVC Online