Heineken

Heineken The SUB

Het project
In deze online film, heeft een man hulp nodig want hij kan geen rust krijgen tijdens een hectische verhuisdag. Door tijdens de film te klikken op de button kan de kijken hem helpen dit te vinden. Elke suggestie voor quality time laat alle geweldige features zien van zijn nieuwe loft. Zoals een geheime ingebouwde bar in de muur en plafond. Al deze momenten worden gegeven door de Heineken The SUB. Dit is namelijk het ideale apparaat om even je momentje te pakken. Zelfs als jouw “bar” ook je aanrecht is. Het verloop van het filmpje ligt volledig in jouw handen door 29 verschillende mogelijkheden.

Stephen Joss en Bram Holzapfel over de film: “Deze interactieve film is onderdeel van precisie marketing strategie. Het is niet alleen het doel om de awareness van de Heineken The SUB onder de consumenten, maar ook het overbrengen van de campagne boodschap: Time for Quality Time. Deze film laat zien dat dit net zo makkelijk kan zijn als klikken op je scherm.”
 
Het werk
Datum
Jul 2016
Medium
Online
Sector
Food & Beverages

Meer Heineken werk

  1. Heineken Heineken.com Corporate Feb 2016 Online  
  2. Heineken #ChampionTheMatch 2015 Fast Moving May 2015 TVC Online Mobile Yes
  3. Heineken The Soccer Doc Fast Moving May 2015 Online Yes
  4. Heineken The 3D Printable Match Pack Fast Moving May 2015 Online Yes
  5. Heineken Fans of the World Fast Moving Jun 2014 Online  
  6. Heineken #ShareTheSofa Fast Moving Jun 2014 Online Outdoor Mobile Yes
  7. Heineken Meet the world in One City Fast Moving Apr 2014 Online Outdoor Yes
  8. Heineken The Ultimate Voyage Food & Beverages Jul 2013 Online  
  9. Heineken Ignite Fast Moving Apr 2013 Online Outdoor Mobile Yes
  10. Heineken Your Future Bottle Fast Moving Dec 2012 Online Yes