Volkswagen

Volkswagen Polo

Het project
De Volkswagen Polo wordt vaak als te duur gezien. Mensen overwegen de Polo vaak niet eens en informeren dus ook niet wat hij kost. Terwijl de Polo minder kost dan men denkt. Bovendien is de Polo in 2010 uitgeroepen tot ‘auto van het jaar’. Hoe kunnen we de prijsperceptie positief ombuigen zonder onszelf als een prijsvechter neer te zetten.

Eigenlijk ziet de Polo er zo goed uit, dat mensen bij voorbaat niet willen geloven dat hij zo betaalbaar is. En de Polo dus ook niet eens overwegen. In de campagne laten we letterlijk zien dat de Polo in eerste instantie niet in het lijstje van mensen voorkomt, maar dat wanneer ze horen dat ze voor hetzelfde geld een Polo kunnen rijden, ze direct overstag gaan.
 
Het werk
Datum
Jan 2012
Medium
TVC
Sector
Dienstverlening

Meer Volkswagen werk

  1. Volkswagen 'Schaamrood' Durables Nov 2017 Online  
  2. Volkswagen 'Terugweg' Durables Jun 2017  
  3. Volkswagen Volkswagen Spelerswagen Durables Dec 2015 Online  
  4. Volkswagen Behind the scenes 'Jongetje' Durables Jun 2014 Online  
  5. Volkswagen Je zal er maar een hebben. 'Jongetje' Durables May 2014 TVC  
  6. Volkswagen Back seat driver Durables Apr 2014 TVC Online  
  7. Volkswagen Volkswagen Service Durables May 2013 TVC  
  8. Volkswagen Hond Durables Jan 2013 TVC  
  9. Volkswagen Hitchhike with a Like Durables Mar 2012 Online  
  10. Volkswagen Volkswagen Golf Dienstverlening Jan 2012 TVC  
  11. Volkswagen Alert op weg Dienstverlening Jan 2012 Print  
  12. Volkswagen Golfbal Dienstverlening Feb 2010 TVC  
  13. Volkswagen Collega Dienstverlening Feb 2008 TVC